Resultats de la cerca
Desxifrant l’arqueologia. Jaciment dels Plans de Santa Caterina
Activitat educativa al jaciment arqueològic dels Plans de Santa Caterin
Jornada de Portes Obertes DRET (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Visita guiada a L'Aquàrium
Un educador o educadora de l'Aquàrium dóna a conèixer diversos aspectes de biologia marina tot afavorint que l’alumnat prengui consciència de la biodiversitat i de la necessitat de la seva conservació
Activitat intergeneracional: Els jocs dels nostres avis
L'activitat els jocs dels nostres avis la portarem a la vostra escola, o allà on desitgeu per a què els nens i nenes puguin passar una bona estona jugant amb els jocs tradicionals que jugaven els avisTROBEM EL NORD - ORIENTACIÓ
Els alumnes aprendran els conceptes bàsics per orientar-se a, experimentant amb mapa, brúixola, punts de control i walkie-talkies en una activitat segura, vivencial i totalment adaptable a ubicacions
Matemàtiques al castell d'Hostalric
Visita guiada que treballa el conjunt arquitectònic de la fortalesa d’Hostalric des de l’àrea de les matemàtiques.
Introducció a l'astronomia I
El sistema solar i les fases de la Lluna
Jornada de Portes Obertes CIÈNCIES BIOMÈDIQUES (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
MÓN SANT BENET: Fem cuinetes!
Taller que promou la pràctica culinària i els bons hàbits alimentaris
El drac a qui li encantava llegir
Espectacle de titelles per a infants des de I3 fins a 2n de primària. Espectacle educatiu, lúdic i interactiu, el que fa que els infants s'hi sentin partíceps des del primer moment.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.