Resultats de la cerca
Taller alimentari “Sabors Medievals”
Explicació sobre les diferències a l’època medieval en els diferents estaments,incloent les diferències econòmiques, i conseqüentment les alimentàries.
De la pedra al pvc
Per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història es farà un recorregut on l'evolució del material és el fil conductor.Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.Disseny d’activitats i projectes a mida
Si busques continguts de qualitat per al teu alumnat, ja sigui per projectes o de manera tradicional, el nostre equip està preparat per oferir-te solucions personalitzades.
Una erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.
Propostes a mida
El Museu Tèxtil ofereix la possibilitat de realitzar un taller o una visita a mida segons les necessitats de l’usuari.
La història de l'aigua
Museu únic a Catalunya on es pot veure com encara, a dia d'avui, s'utilitzen els pous i les mines per a l'abastament d'una població.
UN, DOS, TRES, JA ÉS FESTA MAJOR!
Veniu a conèixer les tres festes majors de Santa Margarida i els Monjos, explicarem un conte i ens divertirem fent un titella amb les figures dels balls populars.
Interpretació poètica (Tarragona)
El cos i la paraula
CINEFÒRUM: "EMPATIA"
Amb la dinàmica del cinefòrum obrirem un debat sobre com els nostres hàbits de consum determinen la vida dels altres animals, del medi ambient i dels éssers humans.Mostrant 1-10 de 2.094 elements.