Resultats de la cerca
De Nord a Sud
Taller participatiu de conscienciació mediambiental i orientació espacial sobre el territori. Recorregut d'orientació dins la finca de Mas de Colom.
L'alimentació al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Posarem en pràctica la nostra habilitat manual per convertir el blat en farina, a partir d'uns molins de pedra i fer-nos les nostres pròpies galetes, que banyades amb mel seran d'allò més bones.Detectius del Màrqueting: Descobreix la marca secreta
A través de diferents reptes, els estudiants entren en el món del màrqueting i la comunicació de marca de manera pràctica i divertida.
Antarctica. Viatge immersiu al cor de l'Antàrtida
Amb Antàrtida Experiència, els grups escolars experimenten més que una simple visita, viuen un viatge immersiu al cor del Continent Blanc, combinant aprenentatge, emoció i consciència ambiental.
Dorothy i les seves plantes.
Fer feina al laboratori
SESSIONS INFORMATIVES EUSS, SCHOOL OF ENGINEERING
Coneix l'EUSS i la seva oferta formativa en enginyeries industrials. Participa en les sessions informatives (4 de setembre, 18 de febrer, 12 de març, 29 d'abril, 13 de maig i 27 de maig).
TALLER BUSCANT A GOOGLE
- Taller sobre negocis basats en les dades i la publicitat - 1 hora de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 10/20 persones màxim
Mans a l'obra (Tarragona)
L'art a través del cos
L'aventura de l'aigua
L'activitat es dirigeix específicament a participants amb necessitats específiques de suport educatiu (NESE), i té com a objectiu principal gaudir d'una experiència sensorial rica a través de l'aigua.
ENDINSA'T AL VELL MARÍ
Activitat destinada per a primària cicle superior.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.