Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a l’edifici de CaixaForum Girona
Una incursió activa a la Fontana d’Or
Contes darrere dels estels.
Espectacle "Poèticament correcte" de conta contes amb la temàtica dels estels com a eix central, per ed. infantil i cicle inicial de primària. Animació a la lectura i descobriment de l'astronomia
Xerrada interactiva: Y tú... ¿qué sabes de la "Fast fashion"?
Una xerrada interactiva per conèixer com ha evolucionat la industria de la moda fins arribar a ser ultra ràpida i com això afecta al nostre planeta.
Mira, toca i descobreix els rèptils i amfibis
Taller d'animals vius a l'aula
Espai d'experimentació Explora 0-6
Espai dissenyat exclusivament per a infants fins als 6 anys
La física dels volcans
Com és el nostre planeta per dins? Per què es mouen les plaques tectòniques? Quina relació tenen amb l’activitat volcànica?
La mama dels arbres
La cobdícia d’ alguns humans posarà en perill l'harmonia entre la gent i la natura. Wangari i les dones dels pobles decideixen fer.hi front amb un senzill gest: replantar d'arbres la seva terra.
Taller l'exili i els mitjans de comunicació de masses - MUME
La proposta pretén treballar la relació entre un fenomen històric com l’exili, universal en el temps i a l’espai, amb els mitjans de comunicació, la premsa escrita, la ràdio, la televisió, el cinema.La Pepa Draps
Taller teatralitzat on els alumnes descobreixen les fibres naturals a partir d'un conte i experimenten amb diversos materials tèxtils per elaborar un póster col·laboratiu.
CARTOGRAFIEM EL PAISATGE
El paisatge no és només un decorat, és un reflex de la societat que l’habita, el configura i el transforma.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.