Resultats de la cerca
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 5 a 12 anys.
Visita dinamitzada a l’edifici de CaixaForum Girona
Una incursió activa a la Fontana d’Or
Drogues, alcohol i lleis - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per tal d'informar sobre drogues i alcohol i les lleis que hi apliquen.
Jornada de Portes Obertes HUMANITATS (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
El Laboratori d'arqueologia
Aquesta activitat de caire experimental i d’indagació té per objectiu descobrir que passa amb les restes arqueològiques extretes d’una excavació.
DESCOBERTA DEL PARC NATURAL DE LA ZONA VOLCÀNICA DE LA GARROTXA
Reserva Natural del volcà del Croscat Reserva Natural de la Fageda d'en Jordà. Vulcanisme, iniciació a la geologia, classificació de materials volcànics, estudi d'escosistemes.
Descobrim les joguines òptiques. Els orígens del cinema
Entendrem el funcionament del cinema tot experimentant amb les joguines òptiques que es feien servir abans que s'inventés.
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?Parlem de sexualitat i afectivitat a casa - Taller per abordar l’educació afectiu sexual amb infants i joves
Taller participatiu per a famílies on reflexionarem i generarem estratègies per educar en les sexualitats d’una manera lliure i respectuosa amb els infants i joves.
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.