Resultats de la cerca
Visita Guiada Reial Acadèmia de les Ciències i les Arts de Barcelona
Institució amb més de 250 anys d’història situada en un edifici del segle XVIII, en ple centre de la ciutat. A la seva sala d’actes, Albert Einstein, a 1923 explicava els fonaments de la relativitat.Programem un llum automàtic amb microbit
En aquesta activitat fem servir la placa micro:bit per a programar un llum automàtica que s'encén i s'apaga en donar una palmada.
L'ESCULTURA AL CARRER_Primària (Museu Deu)
Recorregut pel centre de la vila del Vendrell per tal de conèixer les escultures públiques.
Taller: Som el què mengem?
Taller monitorizat on es treballa per grups diversos conceptes sobre l’alimentació diària: el menú, els grups d’aliments, la piràmide d’aliments, les racions, la dieta mediterrània, etc.
L'estructura de la matèria. De Rutherford a l'ALBA
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat entengui com es pot estudiar l’estructura interna de la matèria; com podem conèixer la forma i l’estructura d’una cosa que no podem veure.El suro amb cinc sentits
Descobreix el suro amb els cinc sentits
Gimcana Cultural pel barri gòtic
És una gimcana de recerca d'imatges, de missatges i on han de resoldre preguntes per saber quin grup coneix millor la història del barri Gòtic.MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: L'espavilat del Delta
Gimcana sobre el Delta de l'Ebre
Fes càlculs
Taller en el qual es treballa el càlcul matemàtic d'una forma divertida a partir de jocs diversos i col·laborant en grup.Evolució humana: d’on venim?
Analitzarem, identificarem i relacionarem diferents cranis de primats fòssils amb la forma de vida i el medi ambient, elements que condicionen els mecanismes evolutius.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.