Resultats de la cerca
CUIDEM ELS TAURONS
Activitat destinada 2n cicle infantil. (I3, I3 i I5)
LA PEDRERA: Els animals gaudinians i on trobar-los
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Adolescència i Pantalles
L'adolescència és l'etapa que més preocupa a les families pel seu inici amb possibles conductes de risc. Abordarem senyals d'alerta i estratègies que podem utilitzar per l'acompanyament digital
Les plantes fan llana?
Coneixerem els diferents tipus de teixits que ha utilitzat la humanitat al llarg de la història. Una activitat vivencial on tindrem l’oportunitat de tocar i notar les les diferents robes i textures.
FORMES I COLORS
Formes, colors, textures, llum… A través de l’art medieval jugarem i experimentarem, fent volar la imaginació i desenvolupant la creativitat.
Sortides multiaventura l'Era d'Oliola
Sortida d'activitats fisicoesportives en el medi natural
Troba la planta!
Reconeixement i aprenentatge de plantes silvestres
Descobrim el Turó Rodó de ma de l'Edereta
Introducció al món i la cultura dels íbers.Gallicanti. Del burg al monestir, los afanys de Pere Romaní
Descoberta del barri de Sant Pere com a exemple d'organització de la societat medieval a través d'un itineraris de treball i un taller.Elles en la ciència
Aportacions imprescindibles de les dones a la ciència
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.