Resultats de la cerca
Superem barreres. MIFAS
Itinerari per descobrir les barreres arquitectòniques amb les que es troba una persona amb discapacitat en el seu dia a dia. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
El laboratori de les Dàfnies
Descobrim el món mil·limètric amb les lupes digitals! Quines parts té una dàfnia? Ets capaç de comptar els batecs del seu cor?
Fes càlculs
Taller en el qual es treballa el càlcul matemàtic d'una forma divertida a partir de jocs diversos i col·laborant en grup.Històries del segle XX
El recorregut ofereix una visió transversal pel segle XX, on els principals temes de treball són: l’evolució de la població catalana, els canvis de règim polític que es succeeixen a Espanya al s. XX.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: El bagul amagat
Activitat sobre els arts de pesca tradicionals
Coses d'ahir i d'avui
Coneguem els objectes més quotidians dels nostres besavis
Escuelas creativas. Un viaje hacia el cambio educativo (Fundación Telefónica)
Publicación que resume el Proyecto Escuelas Creativas, llevado a cabo por Fundación Telefónica y Ferran Adrià en 17 centros educativos de toda España.
Endinsa't al Vesper. Visita guiada al CIARGA i al Refugi del Serral
Visita guiada en la qual els alumnes coneixeran com era el dia a dia i les persones que com ara enginyers, mecànics i pilots treballaven a l’aeròdrom durant la guerra.
Observatori Astronòmic del Parc del Garraf
Visites diürnes: Planetari, Sistema Solar a escala, observació solar, moviments aparents del cel, gnòmon, Terra paral·lela, el tel·luri Visites nocturnes: observació a ull nu i amb telescopi.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.