Resultats de la cerca
No ens cauen bé els esterotips de gènere
Una activitat participativa per reflexionar sobre com els estereotips de gènere limiten els infants a través dels esports, colors, jocs i publicitat, fomentant l’esperit crític i el respecte.
Sortida activitats a la natura Mas de Fortet
És un indret idíl.lic per a realitzar tot tipus de sortides lúdiques per totes les edats.
DESCOBRIM LA QUADRA
Descobrim la Quadra, espai on trobem els elements dels balls populars i les Festes Majors de Santa Margarida i els Monjos. Una visita vivencial i participativa ens aproparà a la cultura popular.
EL PAU I LES FLORS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’HI establirà una especial relació.Visita dinamitzada a “La botànica en l'art” - Infantil i primària (1r cicle)
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
El planetari mariner: estels sobre el mar (Primària)
Quines són les fases de la lluna? Què són les constel·lacions? Com s’ho feia la gents de mar per navegar sense la costa a la vista? Quins astres serveixen als navegants per orientar-se?
Mans a l'obra (Tarragona)
L'art a través del cos
Visita el Museu de Cera de Barcelona
El Nou Museu de Cera de Barcelona, renovat integralment el 2020, ofereix als seus visitants més de 150 figures distribuides en 28 escenografies diferents; una experiència moderna i innovadora!
L'energia solar
Visita que combina l'observació de la Façana fotovoltaica del museu i l'àmbit expositiu "L'energia al planeta"
(R)evoluciona l'energia!
A partir d’experiències, maquetes i prototips, entendrem què és l’energia i com es transforma.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.