Resultats de la cerca
Els residus elèctrics i electrònics
L’objectiu del taller és que l’alumnat prengui consciència de l’impacte ambiental i social de l’ús de dispositius mòbils i portàtils, fomentant una reflexió crítica sobre el nostre model de consum tec
Jornada de Portes Obertes HUMANITATS (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
LES SENSACIONS DEL BOSC
Farem un passeig pel bosc tot aprenent a estimar la terra a través dels sentits. Gaudiran d’un circuit sensorial (amb els ulls tapats) i elaboraran un collaret fet amb elements de la natura.
“Can Negre – L'ànima modernista de Sant Joan Despí”
Visita Virtual al edifici Can Negre de Sant Joan Despí
Tallers de manualitats: Sant Jordi, Nadal, tardor...
Amb monitors tècnics en arts plàstiques i visuals. Així com en diferents disciplines: cuina, ciència, patchwork...El plàstic, del problema a la solució
Taller teòric i/o pràctic on tractarem la problemàtica del plàstic al nostre planeta i plantejarem diverses accions per reduir el seu impacte.
Els grans oblidats! Qui viu al compost?
Hi ha un grup d'organismes que treballen a l'ombra, sense fer soroll, totalment indispensables i que passen del tot desapercebuts, sense els quals el nostre entorn seria molt pitjor i molt més brut.
Deixeu-li fer (o la història d'en Patufet)
Espectacle de teatre d'ombres que parteix del veritable sentit d’aquest conte tan popular a Catalunya.Els Racons de les intel.ligències múltiples
Treball de cada una de les intel.ligències múltiples amb material recursos digitals que permeten integrar la joguina educativa en la tecnologiaGimcana inclusiva MIFAS. Recorregut sensorial
A través del joc ensenyem amb quines dificultats es troben diàriament les persones amb discapacitat, ja sigui física, orgànica o sensorial. L'activitat es realitza a la demarcació de Girona.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.