Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
LES TAVERNES DE L'ART
Activitat dinamitzada per la col·lecció d’art del museu. La inspiració mai no ve sola, cal observar, conversar i compartir amb els altres per poder crear i convertir-nos en artistes.
El drac a qui li encantava llegir
Espectacle de titelles per a infants des de I3 fins a 2n de primària. Espectacle educatiu, lúdic i interactiu, el que fa que els infants s'hi sentin partíceps des del primer moment.
El castell de Montesquiu | Mil anys d'històries al castell de Montesquiu (ESO i batxillerat)
Visita històrica guiada
La llegenda de Sant Jordi
Les cançons i la participació.Bullying: parlem-ne!
Xerrada per a famílies on es tractarà l’assetjament escolar o bullying
MATEMÀGIA, Art i Ciència!!
La màgia i les matemàtiques es donen la mà... demostrant que juntes poden ser increïbles!!
Espai Interreligiós
L’Espai Interreligiós és un projecte que té com a objectiu educar, des de l’experiència, en matèria d’identitat, diversitat cultural i religiosa i diàleg interreligiós.
Viu la prehistòria!
Experiència dinamitzada, centrada en la prehistòria, que culmina amb una descoberta pràctica de l'art rupestre llevantí a través de l'aplicació de diferents tècniques pictòriques d'aquest període.
TALLER DE SEXUALITAT I AFECTIVITAT PER A JOVES.
Taller per trencar el tabú i resoldre dubtes sobre sexualitat, trencar mites i falses creences al voltant d'aquesta i caminar cap a un model de relacions sexoafectives més sà.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.