Resultats de la cerca
UN TOMB PEL TEU BARRI (Museu Deu)
Recorregut pel barri marítim de Coma-ruga a través del seu patrimoni artístic i històric.
Bon ús de l’aigua
Treballarem les actituds positives per a un bon ús de l’aigua; per aprendre a actuar correctament en cadascun dels moments de la vida quotidiana en els quals utilitzem l’aigua.
La colònia tèxtil Rusiñol
Una visita plena d’art i història
VIDA, VIDA PER TOT ARREU!
Activitat manipulativa per a conèixer com funciona el sistema de classificació dels organismes vius, usant restes orgàniques provinents d'entorns terrestres o marins.ESCOLARS – Un dia al Pirineu
Gaudeix d'una estada de 1 dia on els alumnes podran realitzar activitats divertides, d'aprenentatge i cooperació. Oferim packs a mida.
Autòmats de Lego en acció!
Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.MÀGIC MÚSIC
Els nostres espectacles de màgia són participatius i molt entretinguts, per amenitzar les vostres festes,
Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.
Fes-te teu el museu
Voleu fer visita lliure al Museu amb el vostre grup escolar? Heu pensat que el Museu és un gran recurs educatiu?
TALLER D'EDUCACIÓ AFECTIVA I SEXUAL PER AL PROFESSORAT I EDUCADORES
Taller per a professors/es i educador/es per reflexionar com volem i podem educar en sexualitat de manera crítica i positiva.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.