Resultats de la cerca
DINOSAURES, PALEONTÒLEGS (I PALEONTÒLOGUES) I ALTRES CRIATURES
Ja sabeu que estudia la Paleontologia? I que els fòssils i l'Evolució són molt més que petxines i dinosaures? En aquesta activitat descobrirem com es treballa en Paleontologia.
Investiguem els mamífers
Vine i descobrirem a través de l’observació, el tacte i la manipulació; el pèl, el color, l’alimentació, els excrements... i més coses dels mamífers de les nostres contrades.EL VIATGE DE DIONÍS
Activitat per apropar-nos per 1r cop a les col·leccions del VINSEUM. Activitat per viatjar i descobrir les aventures del déu de la vinya, la música, el teatre i la poesia.
Mira, toca i descobreix els rèptils i amfibis
Taller d'animals vius a l'aula
Taller de Sant Jordi modelatge amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica de Sant Jordi on la classe fa una figura de Sant Jordi que s'emporten a casa.Mitologia de les Constel·lacions i els planetes: el Sistema Solar
Explicacions d'on venen els noms dels planetes (mitologia romana), i algunes de les constel·lacions (mitologia grega).
Els reptes de canvi climàtic
En aquesta activitat coneixerem els ODS a través de jocs i dinàmiques que ens ha preparat algú molt especial.
ELS PICASSOS DE JOSEP PALAU I FABRE
Visita dinamitzada sobre la vida de Picasso
La potabilització al laboratori
L’activitat es desenvolupa en el laboratori, on reproduirem, de forma reduïda, els processos físics i químics més habituals de la potabilització de l’aigua: la cloració, la decantació i la filtració.
Taller "El matemàtic" pastisseria educativa
Mesures i proporcions en pastisseria. Taller on s'aprenen conceptes bàsics de matemàtiques a través de receptes senzilles
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.