Resultats de la cerca
Colors en pols. Els pigments de l'art medieval
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari pictòric per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
EL PAU I LES FLORS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’HI establirà una especial relació.RELACIONS SANES DE PARELLA
Aquest taller busca reflexionar críticament amb els adolescents sobre els mites i idees de l’amor romàntic i oferir eines per construir relacions afectiu-sexuals saludables.
Espectacle de clown-circ ALQUIMIA
Espectacle de teatre-clown amb participació del públic. Adreçat a primaria.Planta de selecció d'envasos de Gavà-Viladecans
Visita guiada a la planta de selecció; d'envasos de Gavà-Viladecans que te; la funció de separar els diferents residus procedents del contenidor groc (envasos).
Crea el teu podcast literari
Taller de creació de podcasts amb material professional
Visita a l'exposició "La Cinteria"
A través d’una extraordinària col·lecció de telers i màquines de cinteria podrem conèixer l’evolució tecnològica, social i històrica d’aquesta indústria.
MICROPLÀSTICS AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a batxillerat.
LA LLUNA D'EN CALSINA (Museu Deu)
Hi ha un quadre al Museu Deu que no deixa indiferent ni a petits ni a grans.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.