Resultats de la cerca
Opus musivum: taller de mosaics
Taller didàctic orientat a la descoberta de la tècnica musivaria, un art decoratiu molt extès en el món clàssic i present a Empúries, en el que ens inspirarem per a elaborar el nostre propi mosaic.
Amors quotidians
Amors Quotidians és un projecte teatral juvenil que, amb la creació artística, desmunta el mite de l'amor romàntic i explora la microviolència de gènere.
TREPITJA L’ESCENA
Introducció a les arts escèniques en els seus grans eixos: cos, veu, emocions i crear una història.
Tallers de Tecnologia Creativa amb Scratch
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.El castell de Montesquiu | L’escut perdut (Educació infantil)
Un breu recorregut per les estances del Castell a la recerca de l’escut perdut dels Besora, amb un taller d’escuts per tancar l’activitat.
BODY PAPER
Taller per reconèixer i respectar el propi cos i el dels altres, fomentant l’autoestima, la diversitat corporal i una vivència saludable de la sexualitat.
CIÈNCIA I ART: ELS COLORS DEL ROMÀNIC
Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys per fabricar els pigments. Inclou proposta plàstica de la tècnica del tremp.
El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.Teràpia a través del riure per a claustres estressats
Taller de risso teràpia a traves del joc dissenyat per treure tensions individuals i amb l'equip de treball per fomentar relacions sanes i disteses.
Maquillatge per a totes i tots
La nostra maquilladora arriba... i les cares de sobte ja no són el que eren: unicornis, micos, fades, dissenys de Fantasia... tot neix dels seus pinzells!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.