Resultats de la cerca
Un Circ de contes
Un espectacle de contes i pallassos amb un narrador molt especial, recorda aventures passades al circ i us durà fins als extraordinaris circs ambulants d’abans.
Viatge al país de Marmarà
Teatre amb llum negra + visita guiada La Mariel ha perdut el seu peix imaginari, en Marmarà. Emprèn un viatge per cercar-lo, on viurà aventures sensacionals i descobrirà com es viu al fons del mar.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
UN, DOS, TRES, JA ÉS FESTA MAJOR!
Veniu a conèixer les tres festes majors de Santa Margarida i els Monjos, explicarem un conte i ens divertirem fent un titella amb les figures dels balls populars.
(R)evoluciona l'energia!
A partir d’experiències, maquetes i prototips, entendrem què és l’energia i com es transforma.
Cross Cultural Management for Internationalization
En un món cada vegada més globalitzat, competitiu i interconnectat, és necessari desenvolupar la nostra capacitat per interactuar efectivament amb altres països, organitzacions i persones.
CONEIXEM ELS PROFESSIONALS DE L'ARTESANIA
L'artesania està vivint un moment actual de revalorització. Parlem i coneixem amb els professionals del Poble Espanyol, Punt d'interès Artesanal de Catalunya.
Escape box: Mercaders i pirates de la Mediterrània medieval
L’alumnat s’endinsarà en les aventures dels mercaders i pirates de la Mediterrània medieval per descobrir el comerç marítim medieval, la importància del Consolat de Mar i, conceptes sobre navegació.
El joc del muntatge. Fem creacions audiovisuals
Crearem curts utilitzant la tecnologia de la Mash up Table i utilitzant imatges reciclades.
El Ramadà.
Què, qui, com, quan, on i per què
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.