Resultats de la cerca
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
El cinema domèstic i la memòria familiar
Espectacle Musical: LES SONOHISTÖRIES D'EN FIL I EN FLUT.
En Fil i en Flut han viatjat i estudiat música en molts indrets i països diferents, llunyans i no tan llunyans. I ens han portat instruments i músiques de tots els llocs on han estat. Us ho perdreu?
Kósmos: L'ordre i les lleis físiques de l'univers
Visita comentada a l'àmbit Kósmos
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és, a través d'una visita guiada, donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb elevat valor ecològic.
La producció dels teixits. Teixits de futur
Els alumnes descobreixen el procés tèxtil amb l’observació i la manipulació de fibres i l’anàlisi de mostres de teixits. Després investiguen teixits de darrera generació -tècnics i intel·ligents.
Exclusiu Taller d'Astronomia per a invidents amb astroxperiences.com
Si ens proposem alguna cosa amb AstroXperiences, és portar l’astronomia a tothom, sense importar qui sigui.
Fotogrames
Per fer una fotografia no sempre es necessita una càmera. Els fotogrames són un procediment senzill i creatiu a través dels quals podem entendre la realitat d’una altra manera.
FINNING I PESCA DELS TAURONS
Activitat destinada per a secunària primer cicle
MIRA, TOCA I ESCOLTA (Museu Deu)
Introducció a la col·lecció d’escultura.
Taller de recitació de poesia
Taller dinàmic de posar veu a poemes i textos literaris
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.