Resultats de la cerca
Animals. Grangers i grangeres per un dia. Refugi Les Set Cabretes
Un bonic dia de camp coneixent i ajudant als animals del refugi.
Plàstics al parc
Amb el Centre Excursionista de Catalunya resseguirem camins, zones litorals, etc. per analitzar els residus, en el medi a través de l'observació directa i continguts didàctics.
"Costureja"...qui diu que cosir és de iaies?
Els joves també poden aprendre costura bàsica de supervivència tot confeccionant un objecte útil,
L'aigua que usem
Visita guiada combinada a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i al Museu de les Aigües de Cornellà.
La religió és cultura
La diversitat religiosa a Catalunya
LA TAULA CUBISTA
Taller d'art sobre el moviment cubista de Picasso
Empúries: colònia grega
Recorregut temàtic pels principals espais de la ciutat grega per descobrir la història de l'antiga Emporion i comprendre la revolució cultural, artística i tecnològica que varen portar els grecs
La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació."Fes de monjo copista" a l'Scriptorium de Ripoll
Conèixer com vivia la comunitat benedictina del Monestir de Santa Maria de Ripoll. La visita es complementa amb un taller, on els alumnes es converteixen en monjos i monges copistes.
Taller d'Est a Oest
Taller participatiu d’educació mediambiental i orientació espacial sobre el territori
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.