Resultats de la cerca
La vida en el monestir de Sant Pere de Galligants
Una proposta per apropar a l'alumnat a la quotidianitat d'un monestir del s. XIILa dansa dels cavallets de mar
Com ballen els cavallets de mar? Experimentem-ho!
Construïm refugis: la Guerra Civil a Martorell.
Xerrada i visita posterior al refugi antiaeri de la Plaça de la Vila de Martorell per tal de conèixer com van afectar els bombardejos al barri de la Vila el gener de 1939.
Matins de Polítiques i de Sociologia
Vols viure la universitat per dins? Vols venir a veure com és una classe a la universitat? Tens ganes de conèixer com treballem?
Taller de bioconstrucció en petit format
Busques una activitat innovadora per a fer amb el teu alumnat? Us presentem el taller "Bioconstrucció en petit format"
VISITA GUIADA
Destianada per a secundària, batxillerat i cicles formatius
Taller arqueovitis
Aquest taller reprodueix tots els passos de la investigació científica que realitzen els arqueòlegs i especialistes per poder recuperar i estudiar llavors i fruits carbonitzats.
Itinerari: Què veig, què sé
Aprenem a interpretar
Màscara de Carnestoltes amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb JumpingClay on realitzem una màscara de Carnestoltes.Fem d'arqueòlegs al Turó Rodó
Sabeu qui eren els ibers? Com vivien? com vestien?Mostrant 1-10 de 1.993 elements.