Resultats de la cerca
Visita guiada escolar Montblanc Medieval 2
A partir d’un itinerari pels carrers, places i esglésies més significatives del conjunt patrimonial de Montblanc, s’anirà aprofundint sobre les principals característiques del món medieval i el dia a
Literatura a les xarxes (booktubers, bookstagrammers, booktokers...)
Xerrada sobre les comunitats lectores a les xarxes socials impartida per una creadora de contingut sobre llibres en catalàQuè diuen els ocells?
Els més petits aprendran a observar l’entorn natural de casa nostra per conèixer els ocells que ens envolten, i s’imaginaran de què parlen els ocells avui, tal com va fer Verdaguer en el seu moment.
AVALUACIÓ AMBIENTAL DE LA PLATJA
Activitat destinada per a batxillerat
Interpretem l'època medieval
En aquesta activitat ens posarem a la pell de diferents protagonistes que van viure aquesta època i els ajudarem a resoldre els seus problemes quotidians.
Plàstics al parc
Amb el Centre Excursionista de Catalunya resseguirem camins, zones litorals, etc. per analitzar els residus, en el medi a través de l'observació directa i continguts didàctics.
EXPLORANT EL MÓN
Activitat al planetari del museu on s’hi podrà contemplar els canvis que les exploracions geogràfiques han tingut en la manera de representar el planeta.
NITI I EL LLEÓ - contes africans
El Pirata Kim ens parla de l'encisador continent africà i ens explica en clau d'humor i participació uns contes de gran significació pedagògica al voltant del respecte a la natura.
El meu cos és un món. Ampliar els imaginaris afectius i sexuals
Un taller per reflexionar sobre la llibertat i la diversitat afectiva i sexual.
El Centre d'interpretació de la Bruixeria s'acosta al teu Centre escolar
Xerrada sobre els processos de Bruixeria del segle XVII al Lluçanès
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.