Resultats de la cerca
Com funciona el port?
Presentació dinamitzada sobre el Port de Barcelona, el seu funcionament i les infraestructures actuals i les zones d’ampliació
La producció dels teixits. Teixits de futur
Els alumnes descobreixen el procés tèxtil amb l’observació i la manipulació de fibres i l’anàlisi de mostres de teixits. Després investiguen teixits de darrera generació -tècnics i intel·ligents.
MÓN SANT BENET: La terra i el poder
Taller participatiu a l’entorn de la societat feudal
Descobrint la Gerunda romana
Descoberta de la Gerunda romana a través d'un recorregut per les restes del Barri Vell i l'elaboració d'un taller de construcció d'una calçada romana.Tirolinas Recorridos entre árboles
La actividad se divide en tres partes: - 1ro. Equipación con el material de seguridad. - 2do. 30 minutos de sesión de iniciación. - 3ro. 2 horas y 30 minutos para recor
Premis Treballs de Reccerca - Àmbit d'Humanitats i Ciències Socials
Premis als treballs de Recerca de caràcter humanístic i Ciències Socials
Titella electrònica
Fem servir materials reciclats i la placa micro:Bit per crear una titella electrònica.
Travessa entre refugis
Una experiència diferent a la natura per l'alumnat de la teva escola amb el Centre Excursionista de Catalunya.
Com vestia en Tutankamon?
Els nens i nenes descobreixen la indumentària que portaven els egipcis a l’època faraònica a partir d'una explicació i de reproduccions que es poden emprovar.
VIA VERDA DELA TERRA ALTA EN BICICLETA
En bici per on passava el tren. L' antic ferrocarril unia Alcañiz i Tortosa i es va abandonar fa més de 40 anys. Ara està tot asfaltat i és una agradable passeig, però...No t´oblidis la llanterna!
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.