Resultats de la cerca
Introducció a Scratch
Un senzill llenguatge de programació creat al MIT i pensat per als més joves, molt visual i divertit però basat en la lògica dels llenguatges de programació més avançats.
Les nebuloses
Taller d’il·lustració científica amb Julia Moreno
Endinsa't en CosmoCaixa Barcelona
Entrada al museu amb accés a totes les exposicions permanents i temporals
MÓN SANT BENET: Fem cuinetes!
Taller que promou la pràctica culinària i els bons hàbits alimentaris
Descobrint el Montseny
Al Parc Natural del Montseny, on podrem observar amb el Centre Excursionista de Catalunya paisatges de boscos caducifolis i el cicle de vida de l'aigua, on tota la natura juga un paper imprescindible
L’autoconeixement com a eina per triar el teu futur
Ajudem els estudiants a triar a què volen dedicar-se en el futur i com escollir el millor grau per assolir el seu objectiu.
Mediació entre iguals: voleu implementar-la el curs vinent en el vostre centre?
Hola Escoles! Els petits mediadors us ajuden a imlementar el vostre projecte de mediació entre iguals!Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
Tresors de l'art gòtic: l'Arqueta de Sant Martirià i el Retaule de Santa Maria de l'Escala
Descobreix l'art gòtic a través de dues peces emblemàtiques del Pla de l'Estany.
LA PRINCESA MARGARIDA (Museu Deu)
Durant el mes d’abril, per tal de celebrar la diada de Sant Jordi, el Museu Deu organitza una visita teatralitzada infantil.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.