Resultats de la cerca
Portes Obertes a les Universitats 2026-2027
Recull de totes les Jornades de Portes Obertes de les Universitats de Catalunya pel curs vinent 2026-2027
1,2,3... salut i silenci!
L’ activitat consta de 3 dinàmiques: la primera “La contaminació de l’ entorn” introdueix els conceptes de salut i salut ambiental i repassa els diferents tipus de contaminació de l’ entorn.
Descobrim la ràdio al MNACTEC
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
El mar a fons
Amb aquest projecte es pretén crear nous recursos educatius per a professors i educadors de manera que el medi marí sigui una font nova i alhora complementària per a abordar els continguts del curs.Grups escolars a Vall de Núria
Vall de Núria es un paratge únic, en plena natura, on podeu gaudir de tranquil.litat i llibertat,gracies al seu transport singular; el tren cremallera, un trajecte i una experiència inoblidable.
Taller d'Astronomia: Micro meteorits amb www.astroxperiences.com
Vine i descobreix el fascinant món dels micro meteorits en aquest emocionant Taller. Aprendràs tot sobre aquests petits trossos de matèria estel·lar: com recollir-los, identificar-los i classificar-lo
TALLER DE TEATRE
Es desenvolupa en una aula amb un grup classe durant el matí. es representa en havent dinat davant un altre grup.
RAQUETES DE NEU A RASOS DE PEGUERA
Sortides amb raquetes de neu al Berguedà, adaptades a tots els nivells.
El castell de Montesquiu | Mil anys d'històries al castell de Montesquiu (ESO i batxillerat)
Visita històrica guiada
ESCANEJA EL CODI (Museu Deu)
Veure, mirar i contemplar una obra d’art és llegir i interpretar. Tota obra d’art diu quelcom a aquell qui la vol entendre.
Mostrant 1-10 de 2.095 elements.