Resultats de la cerca
El poble gitano de Catalunya: història i cultura
Visita guiada per a grups escolars: El poble gitano de Catalunya: història i cultura
VISITA GUIADA AL MUSEU DE LA MEL
L’ABANS I EL DESPRÉS.
mSTEAM: Fes ciència amb el mòbil a l'aula
Nova proposta didàctica de mSchools per promoure l’aprenentatge científic a l’aula a través de la tecnología mòbil.Surime de Pentina el Gat
Teatre, música i titelles per nens de 3 a 7 anys. . Tres llenguatges escènics que es combinen per explicar una història emocionant i divertida que exposa conceptes com la rancúnia i el perdó.
Dona’m una dent i et diré qui i com ets!
Les dents fòssils ens donen una gran quantitat d’informació i, sovint, són les úniques peces que ens permeten identificar algunes de les espècies que poblaven els boscos del Miocè.
MÓN SANT BENET: Fem cuinetes!
Taller que promou la pràctica culinària i els bons hàbits alimentaris
Arquitectures que ballen: construccions amb materials tous i rígids
En aquest taller els infants experimenten amb la combinació de dos mons aparentment oposats: la rigidesa de la fusta i la flexibilitat de la silicona.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: El bagul amagat
Activitat sobre els arts de pesca tradicionals
Educació per la Justícia Global, metodologia per a la transformació a les escoles vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'EpJG vinculat al dret a l'alimentació.
Del silenci a la paraula
"Del Silenci a la Paraula" fa tallers d'expressió corporal per millorar l'autoestima i la confiança en la diferència, trencant prejudicis. Recrea reptes diaris per a l'acceptació de les imperfeccions
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.