Resultats de la cerca
EDUCAR EN ART (Museu Deu)
Activitat destinada a alumnes/nas del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil,
Mamut. El gegant de l'edat de gel
Visita comentada
Les Màquines de l'Aigua
Exemples de l'enginy de la humanitat davant la necessitat de disposar d'aigua
El cicle dels residus i els recursos: el viatge del Recuc
Aquesta activitat a l'aula compta amb un personatge, el Recuc, que ens explicarà el viatge dels residus orgànics.
Sortides de final de curs multiaventura al Pirineu
Colònies i sortides de tardor, hivern, primavera i final de curs al Pirineu
Planta de Triatge de residus inorgànics municipals de Molins de Rei
La visita guiada a la Planta de Triatge de Molins de Rei pretén donar a conèixer el funcionament d' aquesta instal·lació per sensibilitzar als visitants.
A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.Els vitralls: una artesania d'època medieval
Un taller per sensibilitzar a l'alumnat sobre la importància i complexitat de la feina dels artesans d'època medieval i, en concret, la dels vitrallers.Sortida dinàmiques de grup
Sortida d'un dia per treballar les dinàmiques de grup com a eina per a la cohesió i coneixement global del grup de manera lúdica i engrescadora, on el joc és la via cap el coneixement.
Taller de recitació de poesia
Taller dinàmic de posar veu a poemes i textos literaris
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.