Resultats de la cerca
LA PESCA MUNDIAL DELS TAURONS
Activitat destinada per a secundària, 2n cicle i batxillerat
Medicina genòmica: de ciència-ficció a realitat
Com detectem alteracions genètiques cardiovasculars
Caçadores de mamuts
Visita dinamitzada sobre el gegant de l'edat de gel
NITI I EL LLEÓ - contes africans
El Pirata Kim ens parla de l'encisador continent africà i ens explica en clau d'humor i participació uns contes de gran significació pedagògica al voltant del respecte a la natura.
Els colors de la llum
La proposta d’aquest taller es descobrir les característiques i propietats que té la llum, a partir de petites activitats.Una erupció de colors
Una activitat pensada per apropar, de forma divertida, els volcans i la ciència als més petits i reflexionar sobre la relació que tenen amb l’entorn.
Caga Tió a Granja Pidelaserra
. Demanem a cada animal de la granja una mica de menjar pel tió,, endinsem-nos dins el Bosc a buscar bastons per fer cagar tots junts el Tió. Inclui un regal per cada infant i una passejada en carro.
AVENTURA PALLARS SOBIRA - COLONIES I VIATGE DE FI DE CURS
SORTIDES / COLONIES ESTUDIANTS EXPERIENCE - PRIRINEUS
Què és el malbaratament alimentari?
Taller sobre el malbaratament alimentari i les seves causes i conseqüències.
The Headless Monster
The Headless Monster és una obra de teatre en anglès adreçada als cicles mitjà i superior, que busca encoratjar els alumnes a llegir llibres en aquest idioma. Anglès nivell intermedi.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.