Resultats de la cerca
UN PLE A LA NOSTRA MIDA (Museu Deu)
La visita guiada a la Casa de la Vila és un recurs que volem oferir a les escoles per apropar l’infant al municipi i al seu màxim òrgan de govern, l’Ajuntament.
Drogues, alcohol i lleis - Mossos d'Esquadra
Presentació informativa adreçada a alumnes per tal d'informar sobre drogues i alcohol i les lleis que hi apliquen.
EL PAU I LES FLORS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’HI establirà una especial relació.Parc d’aventura de tardor: acció i connexió amb el bosc
Jornada escolar amb més de 10 activitats d’aventura a escollir per cicle i un itinerari guiat de connexió amb el bosc per descobrir la tardor de forma vivencial.
Colònies i excursions emocionals a Naturland - La Granja
Entrenarem habilitats com la cohesió, treball en equip, superació de pors, autoestima o l’autonomia amb activitats amb animals, cavalls de doma natural o activitats d’aventura. Mètode La Granja
Visita guiada al cel nocturn i/o observació solar
Observacions nocturnes i diürnes per a totes les edats amb o sense telescopi
Els sons del Galligants
Activitat adreçada als més petits a través d'un recorregut per l'església i el claustre de Sant Pere de Galligants.
Productividad y Presión Estética. Trabajar mejor en una sociedad que exige belleza y alto rendimiento.
Desarrollar una mirada crítica que nos permita identificar la presión estética vigente en todas las áreas de nuestra vida. Generar espacios de reflexión e introspección.
Elmer, l'elefant de colors
Conte teatralitzat per a infants des de 2 fins a 8 anys.
REVIR, pràctiques científiques al CRECIM de la UAB
Les activitats estan relacionades amb temes de rellevància social i científica. Es tracta que l'alumnat posi en marxa els seus coneixements per construir models amb l'ajut de noves tecnologies.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.