Resultats de la cerca
Perspectiva Nord-Sud Global i gènere en l'alimentació
L'activitat aborda la perspectiva nord-sud global i la perspectiva de gènere especificament en l'àmbit del dret a l'alimentació.
SALVAT PAPASSEIT I ELS NENS DE LA MEVA ESCALA
A UNA CASA DE NINES ON VIU JOAN SALVAT-PAPASSEIT CONEIXEREM ELS PERSONATGES DEL VEÏNAT, ELS NENS DE L'ESCALA MENTRE LA PORTERA ENS CONTA I CANTA LA VIDA I OBRA DEL POETA
La llegenda de Sant Jordi
Les cançons i la participació.Visites als parcs de Bombers de la Generalitat
Conèixer el dia a dia a dia d'un servei públic força atractiu per als nens i nenes, i sensibilitzar en aspectes de prevenció d'incendis i seguretat a la llar.
Taller de Sant Jordi modelatge amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica de Sant Jordi on la classe fa una figura de Sant Jordi que s'emporten a casa.Descobrim la meteorologia
Experiments meteorològics
No som mitges taronges, som fruites senceres
Programa de curtmetratges sobre vivències de l’amor lliures d’estereotips.
EL PAU I LES FLORS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’HI establirà una especial relació.Alimenta la natura: Creació de menjadores per ocells
Construeix menjadores per ocells amb materials reutilitzats i descobreix quins ocells visitaran la teva creació, fent del teu entorn un lloc més acollidor per a la natura.
"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
Es tracta de descobrir el coneixement i connexió que havien tingut els nostres avantpassats i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.