Resultats de la cerca
EL DRAC I L'ARC DE SANT MARTÍ
Espectacle de teatre per infantil i inicial. El Drac de l’Arc de Sant Martí a cada estació de l’any ens fa una visita..però amb la poca pluja que ha caigut....no sap arribar al Poble!! Ens ajudeu??
LA PEDRERA: L'escala de cargol
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casaCurs de facilitació en el món educatiu
Un curs que et dona eines per a la gestió emocional i per posar atenció als conflictes i a les dinàmiques de discriminació, dins del món educatiu.
Visita a l'exposició Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment, i la creació dels ginys i aparells per aprofitar-la, fins a dia d’avui.
Cintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.
MENUTS I MENUDES, ANEM DE FESTA MAJOR?
Veniu a conèixer la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos amb els nens i nenes d'infantil, al so de la cercavila crearem un divertida titella a partir de les figures dels balls populars.
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
DE ROCA I DE MAR
Sortida matinal per a gaudir de la muntanya de Montjuic i aprendre conceptes relacionats amb el medi natural; la tecnologia i l'ús de la muntanya; les llengües o l'oci en el medi natural.
El Camí dels Humans
La visita a l’exposició Humans Moderns ens inspirarà per posar-nos en la pell dels nostres ancestres i planificar i elaborar allò que necessitaríem per emprendre nous camins a la nostra vidaSortides a la natura al Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l'Obac
En aquesta sortida d'un dia realitzarem un itinerari adaptat a les característiques de cada grup. Coneixerem un paratge singular; amb muntanyes i cingles de conglomerat roig, alzinars, coves i balmes.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.