Resultats de la cerca
TALLER "D'YNDIANES" (estampació tèxtil)
Activitat que combina molt bé els aspectes científics, històrics i tècnics amb la dimensió participativa, pràctica, lúdica com creativa.Aventures de cine
En grups prepararan el guió i l’storyboard d’un curtmetratge de cinema mut del qual ells mateixos en seran els actors.
Temps era temps
Visita dinamitzada per la Central Cornellà
Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.No em toquis la closca!
Coneixem la tortuga d'estany (Emys orbicularis), espècie en perill d'extinció a Catalunya
Animals de la prehistòria
Nens i nenes formaran tribus amb diferents animals totèmics i aprendran a identificar-los, reproduir els seus sons i plasmar-los simulant tècniques pictòriques prehistòriques.Descobrim la Beebot
Aconseguirem comunicar-nos amb la BeeBot a través del llenguatge de programació per tal que arribi allà on ens hem proposat?
Artesans i gremis a l'època medieval
Taller amb el qual ens endinsem en el món medieval per tal de descobrir la societat feudal amb els seus artesans i gremis. Posarem en pràctica un d'aquests artesanats: el vitrall.ApS: Vigilants de la calor!
Els alumnes participen en un programa de ciència ciutadana i investiguen sobre la temperatura i el confort tèrmic de les seves llars durant períodes càlids.
Taller d'animació amb Scratch
Amb el programa Scratch crearem una escena animada a mode de mini pel·lícula.Mostrant 1-10 de 2.093 elements.