Resultats de la cerca
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Trenquem el silenci
Xerrada/ taller d'1h 30 min on escoltarem en primera persona una història de superació i valentia sobre l’abús a menors.
Gestos (extra)ordinaris (Lleida)
La dansa dels moviments quotidians
Taller de Fotografia Astronòmica iniciació amb astroxperiences.com
Descobreix el màgic món de la fotografia astronòmica en aquest Taller-Curs teòric i pràctic, ideal per a escoles de fotografia, escoles d’art, i escoles de disseny.
TALLER DE TEATRE
Es desenvolupa en una aula amb un grup classe durant el matí. es representa en havent dinat davant un altre grup.
Gas i petroli
Visita temàtica on s’explica l’ús de diferents energies fòssils: el gas ciutat, el petroli i el gas natural
Quan la Princesa es va escapar
Taller de contes no sexistes. Narració oral sense prejudicis..La veu del vent. Els instruments de la Catedral
Activitat estructurada en un primer descobriment de la Catedral a través d'un itinerari musical per, finalment, acabar deixant anar la creactivitat tot realitzant un taller de manualitats.
Visita teatralitzada
A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.Visita dinamitzada: Joc de Farinons
El motor del joc són els farinons, uns petits follets que viuen a la farinera, perquè els hi encanta el pa. Són molt entremaliats i força bromistes, ja ho descobrireu!!!
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.