Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Beques de nou accés al Grau en Disseny 2026-2027
Cada any la Fundació Eina ofereix beques de nou accés al Grau en Disseny que cobreixen el 50% del cost, adreçades a estudiants de batxillerat o CFGS, amb convocatòria oberta del 2 al 18 de maig.LES TORTUGUES MARINES ARRIBEN AL CRAM
Activitat destinada a grups d'infantil i cicle inicial de primària. (I3, I4, I5, 1r i 2n)
Saber versar (Tarragona)
Taller de poesia
L'energia del TRAM
Conèixer el tramvia des d'una perspectiva mediambiental i tecnològica, donant rellevància a l'eficiència i la sostenibilitat.
Visites guiades a la granja Can Ribas
Descobreix la Granja Can Ribas; Submergeix-te a la vida rural i aprèn els secrets de la naturalesa. Vine amb la teva classe i viu una experiència única, connectant amb l'essència del camp.
El viatge de l'Aixa i en Teix
L'Aixa i en Teix, els nostres companys del poblat de la Draga, ens conviden a passejar-nos per les cabanes neolítiques on ens explicaran com era el dia a dia durant aquesta època tant antiga.Visites presencials InfoK
3Cat ofereix visitar les seves instal·lacions i a la vegada descobrir com es treballa a l'Info K.
Les Màquines de l'Aigua
Exemples de l'enginy de la humanitat davant la necessitat de disposar d'aigua
Endinsa't al Vesper. Visita guiada al CIARGA i al Refugi del Serral
Visita guiada en la qual els alumnes coneixeran com era el dia a dia i les persones que com ara enginyers, mecànics i pilots treballaven a l’aeròdrom durant la guerra.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.