Resultats de la cerca
La Pepa Draps
Taller teatralitzat on els alumnes descobreixen les fibres naturals a partir d'un conte i experimenten amb diversos materials tèxtils per elaborar un póster col·laboratiu.
ESTADES ESCOLARS AL COR DEL PARC NATURAL DELS PORTS
Ens trobem al cor Parc Natural dels Ports, per gaudir uns dies plens d'emocions i aprenentatges acompanyats d'educadors ambientals/guies encarregats de dinamitzar els tallers d'educació ambiental.
MapPuzzle - localitza províncies i països
Joc web gratuït on resolen trencaclosques de mapes: països, fronteres, continents… per aprendre geografia d’una forma visual i lúdica.
MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.Descobrint el Delta del Llobregat
Excursió amb el Centre Excursionista de Catalunya per descobrir els aiguamolls del Llobregat: espai singular i un oasi dins l'àrea metropolitana amb gran riquesa de vegetació i fauna.
Ecosistemes
Des d'un mateix punt, dividir el grup per a que cada subgrup descobreixi un ecosistema diferent, seguint tots un mateix patró, que permeti determinar les diferències en comparar-los
LA PEDRERA: Els balcons de la Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
L'Enxaneta - descobreix com funcionen els satèl·lits amb un CubeSat
Us presentem una activitat per entendre com funcionen els satèl·lits, en la què interaccionareu amb una rèplica funcional del satèl·lit "Enxaneta" (el primer satèl·lit català).
Evolució humana: d’on venim?
Analitzarem, identificarem i relacionarem diferents cranis de primats fòssils amb la forma de vida i el medi ambient, elements que condicionen els mecanismes evolutius.
Bon ús de l’aigua
Treballarem les actituds positives per a un bon ús de l’aigua; per aprendre a actuar correctament en cadascun dels moments de la vida quotidiana en els quals utilitzem l’aigua.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.