Resultats de la cerca
TALLER D’ARQUEOLOGIA
Taller d'arqueologia al museu!
Drawing fashion. Iniciació a la il·lustració de moda
Els alumnes s'endinsen en la història de la il·lustració de moda, coneixen artistes destacats, treballen i experimenten amb materials i tècniques de les figures conegudes.
Surets a Pintar
Descobreix la història dels Esquilets i ajuda'ls en la seva missió secreta! Farem un taller d’iniciació on els més petits coneixeran les diferents possibilitats de la pintura sobre suro.El castell de Montesquiu | Els arxius perduts. (Cicle Inicial)
Una visita a la cerca de les pistes que han deixat els detectius del Bisaura per poder descobrir la historia del Castell, amb un joc de recerca final als jardins.
Aliment o recurs? Coneix el malbaratament alimentari
El malbaratament alimentari és una problemàtica global que afecta tant al medi ambient com a les persones.
Internet Segura per a mares, pares i docents
Presentació informativa adreçada a alumnes, professorat i pares per tal de resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.
Raquetes de neu a Vallter
A Guies Ama Dablam tenim preparades varies opcions per passar una bona estona i que tothom pugui gaudir de la muntanya hivernal, des d’una passejada d’iniciació fins al que vol fer algun cim.
Descobrim el Clixo: moviment, forma i creativitat magnètica
Clixo dona lloc a un joc ric, ple d’experimentació i de microdescobriments, que connecta amb el moviment, la curiositat i la creativitat.
Audició sensorial de música i dansa africana
Audició sensorial de música i dansa africana
Audició didàctica a l'aula: UN MÓN D'INSTRUMENTS
Audició divertida i dinàmica sobre instruments ètnics i tradicionals de tota mena i d'arreu: percussions curiosíssimes, vents exòtics i cordes de terres llunyanes i no tan llunyanes.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.