Resultats de la cerca
TALLER DE PERCUSSIÓ AFRICANA: DJEMBE I DARBUKA
Taller circular en el qual aprendrem ritmes i patrons bàsics (Àfrica, Brasil, Turquia...) amb el djembé i la derbuka: com sonen, com es toquen, ritmes i patrons, com tocar en grup, jocs, improvisació.
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
Una altra carta als Reis
Que es realment important? Que podem demanar als Reis? NadalLa Laura i en Joan amb els secrets que amaguen les paraules (lingüística)
Fem un recorregut per la història de la lingüística, desvelem l'origen de l'escriptura i formem un equip d'investigació per descobrir els culpables d'un robatori a través de la lingüística forense.
Natura i antics oficis del Moianès
Itinerari i joc de pistes per anar descobrint vegetació i fauna del Moianès; així com antics oficis i rutes utilitzades per bandolersAdolescencia i pantalles
Xerrada per famílies amb fills en l'etapa de l'adolescència
Gimcana: Manresa sota els nostres peus!
Tot caminant per la ciutat podem veure indicis del pas d’aquesta sota els nostres peus! Després d’una petita activitat al museu, farem una ruta autoguiada per Manresa.
Introducció a l’emprenedoria col·lectiva mitjançant el cooperativisme, l’autogestió i l’Economia Social i Solidària
Introduir els i les docent de FOL als conceptes bàsics de l’Economia Solidària i el cooperativisme. Presentar els instruments per posar en funcionament una cooperativa de treball i donar exemples.
MUSEU I TECNOLOGIA
Descobrirem com és un museu del segle XXI i com s’utilitzen les noves tecnologies.
VIDA, VIDA PER TOT ARREU!
Activitat manipulativa per a conèixer com funciona el sistema de classificació dels organismes vius, usant restes orgàniques provinents d'entorns terrestres o marins.Mostrant 1-10 de 2.093 elements.