Resultats de la cerca
Vols tenir superpoders?
La Rita és una superheroïna preocupada pel medi ambient i pels residus. La voleu ajudar a diferenciar els diferents tipus de residus que podem generar a casa i a tenir un entorn més net?
KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaFollet Fesolet
Un misteriós ésser viu entre nosaltres, aquest antic habitant de la Fageda ens ensenyarà un munt de llegendes i d’històries de la zona volcànica a través de les seves vivències.
Investiga el TRAM
Els infants es converteixen en petits investigadors del TRAM.
Rajola viva. Del còdol al panot de Súria
Itinerari pels paviments del nucli antic i taller creatiu de disseny de rajoles inspirades en el patrimoni local
Experimentem i ens divertim amb les sals de Cardona
L’activitat es basa en realitzar experiments on el propi alumne observarà i extraurà conclusions sobre quins són els fenòmens i/o trets característics relacionats amb la sal.
Somos Únic@s. Contra l'assetjament escolar
Projecte educatiu gratuït per a lluitar contra l'assetjament escolar des de l'educació emocional i la prevenció, dissenyat per a ser autogestionat pel centre, amb materials i acompanyament.
"Dreams", espectacle de titelles d'arreu del món
"Dreams", un espectacle molt poètic que utilitza titelles de diverses tècniques (mans, dits, fils, objectes...) de diversos països del món (Xina, República Txeca, Itàlia...).
EMOCIONART
Taller vivencial per a infantil que treballa el reconeixement i l’expressió de les emocions a través del cos, el joc i la música, promovent empatia, autoestima i comunicació emocional saludable.
Visita al Parc Eòlic de Rubió
Visita guiada a un Parc Eòlic per descobrir com es va construir, com funciona i importància de les energies renovablesMostrant 1-10 de 2.093 elements.