Resultats de la cerca
Jornada de Portes Obertes ADE (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Descobrim les joguines òptiques. Els orígens del cinema
Entendrem el funcionament del cinema tot experimentant amb les joguines òptiques que es feien servir abans que s'inventés.
Conflictes contemporanis
El recorregut pretén que l’alumnat entengui les dinàmiques socials i polítiques del primer terç del segle XX.
Estats de la matèria
De les estrelles al fons del mar
AERÒDROMS, PRESONS I REFUGIS: CIARGA I CASTELL DE PENYAFORT
Amb aquesta activitat l'alumnat podrà conèixer els tres espais clau per entendre els fets protagonistes i conseqüències de la guerra aèria al Penedès.
Construïm el nostre propi vaixell
Es visitarà la sala del museu que reprodueix la drassana. S'explicarà com es construïen els vaixells de vela i els diferents oficis implicats: mestre d'aixa, calafat, veler...KAMISHIBAI, CONTES PER LA IGUALTAT
Has sentit mai la història de la tortuga Clementina, els elefants grisos o la princesa Carlota? No? I has vist mai un conte Kamishibai? Tampoc? Doncs aquí tens ho tens!
Aprenem a Ecodissenyar
L’objectiu és que l'alumnat comprengui el concepte de cicle de vida dels productes que els envolten i com, pensant en ells des de les primeres fases de disseny, es poden minvar els impactes ambientals
Depuradora de Gavà i les dunes litorals: un ecosistema singular.
Permet comprendre quines són les fases i els diferents processos que es fan en una depuradora i el seu paper en el manteniment de la qualitat de l'aigua dels espais naturals propers.
TITELLES: LA CASTANYERA CLOC, CLOC, CLOC
Les nostres histories són pròpies o adaptacions de contes populars, sempre essent molt conscients de quin és el nostre públic, els nens. Als nostres espectacles aconseguim la implicació màxima del púb
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.