Resultats de la cerca
Visita la zona tècnica
Un educador o educadora de l'Aquàrium dóna a conèixer diversos aspectes de biologia marina tot afavorint que l’alumnat prengui consciència de la biodiversitat i de la necessitat de la seva conservació
Taller de Còmic: Dibuixem Super Herois i Súper Heroïnes
Els alumnes aprendran a dissenyar i caracteritzar el seu propi superheroi. Marcarem les pautes per la creació d’una petita història que reproduirem en una tira còmica.DINOSAURES, PALEONTÒLEGS (I PALEONTÒLOGUES) I ALTRES CRIATURES
Ja sabeu que estudia la Paleontologia? I que els fòssils i l'Evolució són molt més que petxines i dinosaures? En aquesta activitat descobrirem com es treballa en Paleontologia.
TALLER DE DANSA COGNITIVA PER INFANTS I FAMILIES
Un taller de dansa i clown en familia on tot és possible!
Lluís Companys: una vida d'història
Visita comentada i taller sobre Lluís Companys
Maquillatge per a totes i tots
La nostra maquilladora arriba... i les cares de sobte ja no són el que eren: unicornis, micos, fades, dissenys de Fantasia... tot neix dels seus pinzells!
Tortuguetes - ODS: Vida submarina
Construïm un joc de portar tortuguetes nounades des dels seus ous fins a la mar. El jugador ha de prémer la tecla associada a cada tortugueta el més ràpid possible per a moure-la cap endavant.
TALLER D'INICIACIÓ AL TRAIL RUNNING
L'activitat física que ens apropa a la muntanya i, fins i tot, al cel.
L'AIGUA DEL MAR ÉS PROU NETA?
Activitat d'investigació sobre la qualitat de les platges a la ciutat de Barcelona o Badalona.
El cicle de l'aigua: tanca l'aixeta!
L'activitat, a partir d'un conte que té com a protagonista una gota d'aigua, repassa el cicle integral de l'aigua des de la seva captació fins el seu retorn al medi.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.