Resultats de la cerca
El cicle de l'aigua: finit o infinit?
En aquesta activitat es repassa el cicle integral de l’ aigua i es posa el focus en les pràctiques socials que requereixen aquest recurs.
Taller d'Astronàutica amb astroxperiences.com
Un dia vam mirar les estrelles i ens vam proposar arribar-hi. Amb aquest taller, especialment dissenyat per a estudiants de primària, secundària i batxillerat, sabràs com la humanitat ho ha aconseguit
Terrari virtual
Programarem un terrari virtual i farem servir un termòmetre connectat a una placa controladora per mesurar la temperatura i tractar de mantenir-lo en un nombre determinat de graus.
Taller de robòtica amb Lego Education
Taller de robòtica i programació amb material de Lego Education (Spike, WeDo 2.0, Mindstorms).
Exàmens de Selectivitat: recursos
Us oferim recursos per ajudar als vostres alumnes a preparar una Selectivitat d'excel·lent! - Preparats, Llestos, Universitat!Visita guiada al NEAN Parc Prehistòric de Capellades
El NEAN Parc Prehistòric de Capellades és un espai educatiu on l’alumnat pot descobrir com vivien els nostres avantpassats a la prehistòria, amb tallers i visites a un jaciment real.
EL CÀNTIR CORONAT (Museu Deu)
Es treballarà la històrica ceramista del Vendrell.
Arqueòlegs: a la recerca del passat!
Convertim-nos en autèntics arqueòlegs per a descobrir les eines, tècniques de treball i els secrets d'aquesta disciplina científica, i la seva importància en l'estudi del passat
COLÒNIES ESCOLARS: FEM PINYA!
Taller per promocionar la cohesió i el treball en equip en grups amb conflictes o que acaben de formar-se.
Explorant el passat: Una Excursió pel Castell i el Poble Vell
Visita guiada destinada a grups escolars pel Castell i pels carrers del Poble Vell de Súria. S’inclou la possibilitat de visitar per lliure la Sala d’Exposicions de Cal Balaguer del Porxo.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.