Resultats de la cerca
Jornada de Portes Obertes CIÈNCIES BIOMÈDIQUES (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
OMBRES DE DINOSAURE
Es tracta d'una activitat original on es fa servir d'una disciplina artística (el teatre d'ombres xineses) per a explicar un concepte científic (l'evolució dels dinosaures).
Viu l'electricitat I
Experiments amb molta espurna
VEUS D'AIGUA, la cantata exclusiva de Secundària (10 ANYS)
Demostrem de què som capaços a l'ESO: participeu al 10è aniversari d'una cantata única!!!
Bojos per la Química
Explorarem els experiments de química de tota la vida jugant amb dilucions, densitats, canvis d’estat i de color, reaccions àcid-base…i potser alguna explosió!
Agents de l'aire net
Activitat educativa dissenyada per a estudiants del primer i segon cicle d'educació secundària obligatòria (ESO), amb l'objectiu d'aprendre més característiques sobre la qualitat de l'aire.
SANT JORDI, LA PRINCESA I EL DRAC – Cia. La Puntual – Néstor Navarro
S’acosta la diada del llibre i la rosa. Vine a reviure la Llegenda de Sant Jordi en directe!
Educant en igualtat
Pàgina on trobar recursos per per sensibilitzar i educar en igualtat a les escoles.
Dins la cèl·lula: descobrint el món microscòpic
Què és una cèl·lula? Quins tipus de cèl·lules hi ha? En què es diferencien?
Mira, toca i descobreix els animals
Taller d'animals vertebrats vius a l'aula.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.