Resultats de la cerca
Visita Guiada Reial Acadèmia de les Ciències i les Arts de Barcelona
Institució amb més de 250 anys d’història situada en un edifici del segle XVIII, en ple centre de la ciutat. A la seva sala d’actes, Albert Einstein, a 1923 explicava els fonaments de la relativitat.Teatralizar històries no sexistes: recursos expressius per a educar en perspectiva de gènere
El curs vol proporcionar eines d'arts escèniques per a educar la infància i l'adolescència en perspectiva de gènere, utilitzant el teatre, l'expressió corporal i l'escriptura.
La Gran Canicada d'en Jan
Construïm circuits entre totes per jugar amb les caniques. Encara no n'has construït cap? Anima't! Perquè... ja saps com jugaven amb les bales o caniques els nostres avis i àvies? O els teus pares?
MÓN SANT BENET: La terra i el poder
Taller participatiu a l’entorn de la societat feudal
La vida a pagès
Coneix el funcionament de les masies i com vivien les famílies al camp de forma integrativa amb l'entorn
Els satèl·lits catalans en realitat virtual i ulleres 360º
Endinseu-vos en una experiència 360º, amb ulleres de realitat virtual per visitar els satèl·lits que s'han llençat des de Catalunya!
Taller Noticies de l'Exili - MUME
Els nois i noies treballaran al llarg d’un matí com a reporters i experts en periodisme d’investigació.Animal Challenge!
Què és un Santuari?
VIA VERDA DELA TERRA ALTA EN BICICLETA
En bici per on passava el tren. L' antic ferrocarril unia Alcañiz i Tortosa i es va abandonar fa més de 40 anys. Ara està tot asfaltat i és una agradable passeig, però...No t´oblidis la llanterna!
LUDOBIBLIO - ESPAI DE LECTOESCRIPTURA
Endisar-se en el món de la lectura acompanyats de maletes plenes d'històries i jocs.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.