Resultats de la cerca
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.La Laura i en Joan en una recerca enlluernadora (fotònica)
La llum és un element essencial per la vida i una font d’energia renovable, però, sovint una gran desconeguda. Descobrirem les propietats de la llum i experimentarem amb l'energia solar fotovoltàica.
L'energia solar
Visita que combina l'observació de la Façana fotovoltaica del museu i l'àmbit expositiu "L'energia al planeta"
Les bombolles de l’Anton: Geometria amb bombolles de sabó
Tots hem jugat alguna vegada amb bombolles de sabó! Tot sembla molt simple, però darrere aquestes innocents i divertides figures s’hi amaga un formidable entramat matemàtic amb molta història.
Missions robòtiques
¿Com funciona un robot? Simularem que som robots per veure com pensen. A continuació, haurem de programar uns robots de veritat per completar la nostra missió. Es pot treballar amb diverses temàtiques
CANVI CLIMÀTIC I OCEANS
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle
Toca - toca...els teixits!
Un conte teatralitzat amb un taller i una visita dinamitzada a les sales del Museu Tèxtil.
Dona’m una dent i et diré qui i com ets!
Les dents fòssils ens donen una gran quantitat d’informació i, sovint, són les úniques peces que ens permeten identificar algunes de les espècies que poblaven els boscos del Miocè.
Els vitralls: una artesania d'època medieval
Un taller per sensibilitzar a l'alumnat sobre la importància i complexitat de la feina dels artesans d'època medieval i, en concret, la dels vitrallers.Interpretem l'època medieval
En aquesta activitat ens posarem a la pell de diferents protagonistes que van viure aquesta època i els ajudarem a resoldre els seus problemes quotidians.
Mostrant 1-10 de 2.093 elements.