Resultats de la cerca
LA CASETA D'EN VILLÀ (Museu Deu)
Explicació d’un conte relacionat amb els quadres de Miquel Villà on introduirem els alumnes amb la màgia de la barreja de colors.
REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupAsclepi: mites i acció!
En aquesta activitat descobrirem la importància que el mite tenia en les cultures antigues i ens endinsarem en la màgia de la mitologia grega de la mà del déu Asclepi i altres personatges.
Cuidem casa nostra!
Vols convertir-te en una superhroïna o un superheroi del medi ambient? Ajuda a la Rita, la nostra superheroïna, a separar els residus correctament i convertir-los així en un nou recurs!
Sonda estratosfèrica - Disseny, construcció i llançament!
Dissenyareu, construireu i enviareu la vostra sonda estratosfèrica a l'espai a una alçada de 30 km. Fareu fotografies increïbles, seguint els mateixos procediments d'enginyeria que la NASA!
El recorregut botànic de l’Esquerda.
Coneix la vegetació natural de la zona i la seva evolució des d’èpoques antigues fins a l’actual.
Petits Copistes: La màgia dels manuscrits medievals
Descobreix els secrets dels llibres medievals amb "Petits Copistes: La màgia dels manuscrits medievals". I al taller fareu un dietari de l'aula, on cada pàgina serà una obra d'art.
Dansar un videoclip no sexista
Taller per desmuntar estereotips sexistes en els videoclip, utilitzant la dansa i anàlisi visualCom ens afecten els continguts digitals en el nostre dia a dia
Activitat participativa per reflexionar sobre la influència dels referents digitals i l'impacte de les plataformes en la nostre autoestima i imatge personal
El Bolero de Ravel
Una experiència immersiva
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.