Resultats de la cerca
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Viu la prehistòria!
Experiència dinamitzada, centrada en la prehistòria, que culmina amb una descoberta pràctica de l'art rupestre llevantí a través de l'aplicació de diferents tècniques pictòriques d'aquest període.
Decorem rajoles? Taller de ceràmica: Trepa
Visita L'Enrajolada - Casa Museu Santacana, i decora la teva rajola seguint l'antiga tècnica de la trepa. Descobreix l'origen de la decoració ceràmica participant en una petita representació teatral.
BODY PAPER
Taller per reconèixer i respectar el propi cos i el dels altres, fomentant l’autoestima, la diversitat corporal i una vivència saludable de la sexualitat.
SESSIONS INFORMATIVES EUSS, SCHOOL OF ENGINEERING
Coneix l'EUSS i la seva oferta formativa en enginyeries industrials. Participa en les sessions informatives (4 de setembre, 18 de febrer, 12 de març, 29 d'abril, 13 de maig i 27 de maig).
El joc del Riu a Osona. Tal com raja!
Joc de simulació per tal de que els i les alumnes comprenguin l'afectació que pateixen els rius durant el seu recorregut, tant del medi natural com de les activitats humanes
Cercles liles. Cercles no mixtes
Apostem pel treball a partir de grups no mixtes com a eina per a l’apoderament femení i la consciència i responsabilització masculina.
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOCUIDA'L, un espectacle basat en l'artista Hundertwasser
Cuida’l convida als infants a gaudir del món de l'artista Hundertwasser, lliure, creatiu i vital, on es reivindica la capacitat creativa de cadascú i el dret a expressar-la.
Itinerari: Interpretar un entorn plural
Un esbós de la diversitat
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.