Resultats de la cerca
La Laura i en Joan en una recerca enlluernadora (fotònica)
La llum és un element essencial per la vida i una font d’energia renovable, però, sovint una gran desconeguda. Descobrirem les propietats de la llum i experimentarem amb l'energia solar fotovoltàica.
ODS: Com fer del món un lloc més sostenible i just per viure-hi!
Taller per donar a conèixer a l’alumnat els ODS.
Coneix la Potabilitzadora
Que és una ETAP?
Visita dinamitzada: “Talking brains” (Lleida)
Un viatge a l’interior del nostre cervell
Itinerari pels edificis modernistes
Un itinerari guiat i a peu que permet conèixer el gran impacte del Modernisme a la ciutat de Terrassa, principalment pel seu màxim exponent: l'arquitecte Lluís Muncunill
Trucs de cinema. Descobrim els primers efectes especials
Descobrirem com es fan els efectes especials de les pel·lícules i jugarem a crear-ne alguns.
Geometria en 2D i 3D
El taller tractarà la idea del pas d’una figura geomètrica en dues dimensions a les tres dimensions.
TAST DIRIGIT DE MEL
PROVA I DEGUSTA, DESCOBREIX LA TEVA MEL PREFERIDA!
ELS COLORS DEL VIDRE AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu l’Arc de Sant Martí? Té molts colors oi? Què us sembla si atrapem alguns d’aquests colors i els posem sobre un vidre? Acompanyeu-nos i veurem com es fa el vidre i com podem pintar-hi a sobre.
Un volcà i el seu entorn
Comprendre el procés de formació del volcà del Montsacopa i identificar els elements del paisatge que l'envolta i l'acció transformadora dels humans.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.