Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: La terra i el poder
Taller participatiu a l’entorn de la societat feudal
La Botigueta
Un espectacle de teatre i titelles sobre consum responsable, Temes com el reciclatge, el comerç just o els productes de proximitat tractats de manera divertida i participativa.
Taller de Còmic: Dibuixem Super Herois i Súper Heroïnes
Els alumnes aprendran a dissenyar i caracteritzar el seu propi superheroi. Marcarem les pautes per la creació d’una petita història que reproduirem en una tira còmica.Visita-taller: ARQUEÒLEGS PER UN DIA. CIARGA I REFUGI DEL SERRAL
Els alumnes aprendran de manera senzilla el mètode d’investigació arqueològica a l’hora que descobriran com era el camp d’aviació i el dia a dia dels pilots i els mecànics.
Vet aquí l'energia
Experiments per descobrir l'energia i el seu origen
Maleta pedagògica: La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda (aqüicultura)
La maleta, amb dos jocs i recursos pedagògics, s’ha elaborat a partir del conte La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda, sobre la recerca en aqüicultura.
Gimcana pels racons d'Empúries
Descobrirem una de les antigues ciutats d'Empúries a través d'un joc en equips!
Microscòpia: viatge en el tremendament petit
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals?
La nina nova
La Nina Marina és una nina nova que salta, corre, juga i és molt apreciada per tots els nens i nenes. Un dia se li esparraca una mica el vestit i ja no la volen. Però ella encara pot fer moltes coses!
VEUS D'AIGUA, la cantata exclusiva de Secundària (10 ANYS)
Demostrem de què som capaços a l'ESO: participeu al 10è aniversari d'una cantata única!!!
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.