Resultats de la cerca
LA PREHISTÒRIA A CAU D’ORELLA
Viatjarem fins a la prehistòria per conèixer els sons i instruments d'aquella època. I descobrirem com era la vida quotidiana a partir de reproduccions, contes i la col·lecció del Museu de Reus
Follet Fesolet
Un misteriós ésser viu entre nosaltres, aquest antic habitant de la Fageda ens ensenyarà un munt de llegendes i d’històries de la zona volcànica a través de les seves vivències.
PIRAGUA+BICICLETA+RESERVA DE SEBES
Aquest pack d' un dia sencer inclou travessa per l' esectacular meandre de Flix, ruta en bicicleta a la tarda i visita a la Reserva de Sebes. Un dia espectacular!!!
Origami i Llegendes
Taller adaptable a tots les dificultats a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats: el tacte als dits ens guiarà.
Taller de mosaic i visita guiada a la Cripta
L'objectiu del taller és donar a conèixer la tècnica de mosaic utilitzada per Gaudí tant des d'un punt de vista teòric com pràctic. Els alumnes coneixeran també els materials i les eines utilitzades.
Caga Tió a Granja Pidelaserra
. Demanem a cada animal de la granja una mica de menjar pel tió,, endinsem-nos dins el Bosc a buscar bastons per fer cagar tots junts el Tió. Inclui un regal per cada infant i una passejada en carro.
Els vitralls: una artesania d'època medieval
Un taller per sensibilitzar a l'alumnat sobre la importància i complexitat de la feina dels artesans d'època medieval i, en concret, la dels vitrallers.Descobrint la Gerunda romana
Descoberta de la Gerunda romana a través d'un recorregut per les restes del Barri Vell i l'elaboració d'un taller de construcció d'una calçada romana.Taller de percussió: PERCUTIM PERCUTAM!!!!
Audició i taller de percussió d'un munt d'instruments de percussió diferents. Una primera part d'audició hipnòtica i divertida d'instruments de percussió i una part de taller dinàmic i engrescador.
Tallers i Formació artística per a Centres Educatius
Tallers educatius basats en l’ús de les Noves Tecnologies creatives, les Arts Escèniques i la Moda.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.