Resultats de la cerca
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
Caçadores de mamuts
Visita dinamitzada sobre el gegant de l'edat de gel
TOCA-TOCA: LA CIUTADELLA A TRAVÉS DELS SENTITS!
Recorrerem la Ciutadella a través dels sentits i amb l’ajuda de diferents materials ens endinsarem en el món iber per conèixer com feien les seves cases, què menjaven, com es vestien i molt més.
Visita-taller a “DESENFOCAT. Una altra visió de l'art” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
Unes altres maneres de veure i mirar
Coses d'ahir i d'avui
Coneguem els objectes més quotidians dels nostres besavis
Refugi en temps de guerra
Una activitat per explicar els bombardejos de l’aviació franquista sobre població civil de Manresa i comprendre com es vivia durant aquests.
Teràpia a través del riure per a claustres estressats
Taller de risso teràpia a traves del joc dissenyat per treure tensions individuals i amb l'equip de treball per fomentar relacions sanes i disteses.
El tresor de l'Abat Bonitus
Amb l'ajuda dels cinc sentits donarem un cop de mà a l'Abat Bonitus i en Martirià per retrobar el tresor, i pel camí, tot jugant, descobrirem un munt de sorpreses.Desencriptem el missatge secret
Benvinguts a l'scape room de criptografia! Haurem de treballar conjuntament per desencriptar un munt de missatges que a priori semblen il·legibles, però igual les matemàtiques ens poden ajudar...
EXPOSICIÓ VIRTUAL POBLE GITANO: \"E AVER ROMÁ\"
Aquesta és una molt bona eina per conèixer de manera vivencial el poble gitano a l'ESO, al batxiller.Mostrant 1-10 de 2.099 elements.