Resultats de la cerca
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?IOGA A L'AULA
Un taller per endinsar els infants en la pràctica del ioga i proporcionar eines per utilitzar a l'aula. Una forma de lúdica de combinar activitat física, concentració, estima i atenció plena.
REINVENTEM UN CONTE
Reinventem un conte: Es plantegen diferents exercicis i jocs teatrals per tal de poder reinventar un conte escollit entre tots.
Visita guiada al cel nocturn i/o observació solar
Observacions nocturnes i diürnes per a totes les edats amb o sense telescopi
LA CUINETA DEL CIRC
La Cuineta de l’Aureli és un espectacle per a iniciar als més petits en el món del pallasso. Un espectacle amb poques paraules i molt riure!.
Conflictes contemporanis
El recorregut pretén que l’alumnat entengui les dinàmiques socials i polítiques del primer terç del segle XX.
Les aus (Lleida)
Taller d’il·lustració científica
Sessions de docència
La Biblioteca de Catalunya ofereix diverses modalitats de visites i sessions adreçades al públic escolar amb l’objectiu de fomentar el coneixement de la BC i del llegat cultural que s’hi conserva.
EL CÀNTIR CORONAT (Museu Deu)
Es treballarà la històrica ceramista del Vendrell.
El vulcanisme a la Garrotxa
Activitat per a conèixer la història geològica de la zona volcànica de la Garrotxa i reconstruir el procés de formació del volcà de la Pomareda a través de l'estudi d'un aflorament volcànic.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.