Resultats de la cerca
Els nostres rebesavis: en Pau, en Lluc i la Laia
La troballa del Pau, el Lluc i la Laia ha permès a la comunitat científica i als paleontòlegs entendre millor l’evolució dels grans primats fòssils.
Animals en perill d'extinció
Taller teòric i pràctic sobre la problemàtica dels animals en perill d'extinció
COLÒNIES DE MUNTANYA per a escoles
Oferim un programa de colònies d'aventura i natura a La Molina, per a alumnes de totes les edats, durant la primavera! Allotjaments propis, cuina pròpia, activitats i monitoratge propis... Tot inclòs!
ESTRELLETES DE NADAL
Històries màgiques i plenes de sorpreses, farcides d’elements de la tradició del Nadal. Estrelletes de Nadal, tendresa i màgia per gaudir amb els petits de la casa
Introducció a l'astronomia II
El cel vist des de la Terra i els eclipsis
Sortida dinàmiques de grup
Sortida d'un dia per treballar les dinàmiques de grup com a eina per a la cohesió i coneixement global del grup de manera lúdica i engrescadora, on el joc és la via cap el coneixement.
MIRADOR TORRE GLÒRIES: EL PODER DE LES DADES DINS LA CIUTAT
Descobreix la importància del big data i la informació urbana a través de la visita al Mirador Torre Glòries. Aquesta experiència estimula el pensament crític i la presa de decisions sobre les ciutats
MITES I LLEGENDES ALS MOSAICS DE COMA-RUGA (Museu Deu)
Mites i llegendes als mosaics de Santiago Padrós
Programació amb Scratch: Imatges boges
Amb l'eina Scratch crearem una pantalla animada a mode de mini joc que ens servirà per dissenyar animacions curtes que responen al teclat.L'ART A LES TEVES MANS: LA CERÀMICA FETA A MÀ
Ens aproximarem al procés tecnològic de la producció de ceràmica en època ibèrica a través de la creació d’una petita peça de fang feta a mà.
Mostrant 1-10 de 2.099 elements.